Bestelinformatie
Hoe een bestelling te plaatsenWat is de status van mijn bestelling?
aak een selectie van de artikelen die u wilt bekijken.u kunt hiervoor het menu aan de bovenzijde van onze website gebruiken. Nadat u een keuze heeft gemaakt kunt u deze in het winkelmandje zetten en kiezen uit bestellen of verder winkelen. Als u op de functie bestellen drukt dient u een account aan te maken of uw gegevens van een reeds gemaakt account in te voeren alvorens u kunt verder gaan met afrekenen.
Er zijn 3 mogelijkheden:
Winkelmandje aanpassen: Nu kunt het aantal verhogen/verlagen ,het artikel uit uw winkelmand verwijderen maar u kunt ook verder winkelen of het gekozen product bestellen.
Adres gegevens aanpassen: Hier kunt u uw gegevens aanpassen wanneer u verhuist bent of het product op een ander adres wilt laten bezorgen.
Naar betalen: U kunt hier kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:
– Ideal: Betalen met Ideal is veilig,snel en gemakkelijk.Hier zijn geen extra kosten aan verbonden
– Vooruit betalen: Betaal vooraf uw bestellingen,na ontvangst betaling verzenden wij uw bestelling.
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u automatisch per email een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen.Ook kunt u de order terug vinden bij orderstatus. Zodra de betaling heeft plaats gevonden ontvangt u van ons een mail wanneer dat heeft plaats gevonden en zal de bestelling worden verwerkt.
Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen.Is de order geplaatst dan kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren.
Indien de order is geplaatst en u ontdekt dat u een onjuist product heeft besteld kunt altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 0492-520760 dan kunnen wij uw bestelling handmatig aanpassen.